آکو بیزینس

اکو بیزینس مرجع اصلی معرفی کسب و کار در ایران

آکو بیزینس

اکو بیزینس مرجع اصلی معرفی کسب و کار در ایران

درسهای گلف یا باشگاه گلف

یکی از دوستان مـن صـاحب یـک باشـگاه گلـف اسـت. او هرسـال میلیونها دلال خرج میکند تـا بـرای باشـگاهش بهتـرین تجهیـزات بازی گلف را خریداری کند . مشکل اینجاست کـه او تابـهحـال یـک سنت هم خرج نکرده تا خودش بازی گلـف را یـاد بگیـرد. البتـه تـا حدودی بازی گلف را میدانـد، امـا بـا وجـود سـروکار داشـتن بـا مربیان و بازیکنان برجسته در باشگاهش هرگز نتوانسته بـه شـکل پیشرفته این بـازی را یـاد بگیـرد. اگرچـه او بهتـرین و جدیـدترین تجهیزات را در باشگاهش دارد، اما هیچ مـوفقیتی تابـهحـال کـسب نکرده است. اگر او این همه پول و سرمایه را صرف خـودش مـی- کرد، تاکنون بهترین بازیکن گلف دنیا شده بود.

در آن سال افراد گوناگون تمام سرمایه و انـرژی خـود را صـرف کردند تا به موفقیت برسند، امـا هرگـز راضـی نـشدند ذرهای پـول خرج کنند تا به اطلاعات مهم و بنیادی برسند.

هیچ فرمول جادویی وجود ندارد

این کتاب هیچ فرمول جادویی ندارد. بلکـه فقـط حـاوی روشهـایی است که هوشمالی شما را افزایش میدهد. هدف ما از نگارش ایـن کتـاب ایـن اسـت کـه بـا افـزایش میـزان آگـاهی از مـسائل مـالی، ثروتمندتر شوید. این کتاب شامل پنج روش کلی است کـه بـه شـما میگویند چگونه برای پول و سرمایههایتان تصمیمگیری کنید.


قانونهای جدید پول

این کتاب قانونهای جدید پول را به شما معرفی می دکن . البته برخی از آنها در سال 1971 تغییر کردند و تغییر آنهـا نـشاندهنـده قابـل توجه بودن آنها بود. یکی از دلایلی که چرا بسیاری از افـراد بـرای کسب سود و سرمایه بیشتر میجنگند، این بود که آنها میخواستند

به هر طریقی به پول برسند. برای آنها اصلاً مهم نبود کـه نحـوهی دستیابی آنها به پول چگونـه اسـت. آنهـا مـیخواسـتند از طریـق سخت کارکردن، پسانداز کردن، قرض گرفتن از دیگـران، سـپرده- گذاری در طرحهـای بـانکی طـولانی مـدت و خریـد سـهام و اوراق بهادار و یا حتی کلاهبرداری و دزدی به پول دسـت پیـدا کننـد. بـه همین خاطر این کتاب با معرفی روشهـای آسـانتر و کـاربردیتـر شما را به موفقیت میرساند. برای این کار ابتـدا بایـد هـوش مـالی خود را . افزایش داد پس از مطالعهی این کتاب، بهتر اسـت تـصمیم بگیرید که از قوانین جدید پول با توجه به میزان سود و سـرمایهی خود استفاده کنید و روشهای قدیمی گذشته را فراموش نمایید.


ابتدا نبوغ مالی خود را بیابید

همـانطور کـه بـسیاری از مـا میدانیم مغز انسان دارای سه بخـش اسـت. نیمکـره چـپ، نیمکـره راست و بخش ناخودآگاه آن. دلیـل اینکـه چـرا برخـی از افـراد بهتـر تـصمیمگیـری مـیکننـد و ثروتمندتر میشوند این است که بخش ناخودآگـاه مغـز آنهـا بهتـر دکنکار می . برای مثال، افراد میتوانند با مطالعهی کتابهای فراوان اطلاعات گوناگونی را در نیمکرههای مغـز خـود ذخیـره کننـد. امـا بخش ناخودآگاه مغز آنهاست که یافتههای ذهن را کنترل مـیکنـد.

در واقع بخش ناخودآگاه مغز شماست که به شما می «گوید که ایـن کار خطرناک است.» «، یچه م شود اگر تمام پول و سـرمایهات را از دست بدهی؟» «اگر مرتکب اشتباهی شوی چه اتفاقی مـیافتـد؟» در پاسخگویی به این سؤالات متوجه خواهیم شد که مـا بـرای جـواب دادن به این سؤالات از بخش ناخودآگاه مغزمان کمـک مـیگیـریم. یعنی هرگونه احساسات توسط بخش ناخودآگاه مغزما نـشان داده شودمی . به راحتی میتوان گفت که برای شناسایی نبوغ ذهنی خود ابتدا باید بدانیم که آیا هرسه بخش مغز ما در رابطه با یکدیگر کـار میکنند، یا یکی قویتر از دو بخش دیگر است. ایـن کتـاب بـه شـما میگوید که چگونه متوجه چنین مسائلی شوید.


خلاصه بسیاری از مردم معتقدند کـه هرچیـزی کـه بـرای آن پـول صـرف شود، تبدیل به سرمایه میشـود. شـاید ایـن گفتـه چنـدان صـحیح نباشد. همیشه به یاد داشته باشید که اگر شما پول و سرمایهتان را برای چیزی محدود کنید، نه تنها پول بلکه هرآنچه را کـه داریـد، از دست میدهید. سرانجام، نه سـکههـای طـلا، سـهام، اوراق بهـادار، خرید خانه و ...... به تنهایی نمیتوانند شـما را ثروتمنـد کننـد، بلکـه هوش مالی شماست که شما را به موفقیت میرساند. اکنون از شما میخواهیم که مطالعهی اولـین فـصل کتـاب را آغـاز کنید و میزان هوش مالیتان را تا بینهایت افزایش دهید.


پیشنهاد ما به تمامی کسب و کارهای عزیز برای برندینگ، افزایش فروش و افزایش درآمد ثبت کسب و کار در سایت بزرگ آکو بیزینس می‌باشد_با ما همراه باشید.

مرجع معرفی کسب و کار